Про Shopify додаток для Нової Пошти

Питання які виникають к користувачів по налаштуванню роботи додатка Нова Пошта для Shopify

Яка різниця між Контролем оплати та Зворотньою доставкой грошей?2023-08-06T14:05:18+03:00

Обидві функції використовуються для накладеного платежу.

Але Контроль оплати працює для ФОП чи компаній з можливістю зарахування на поточний рахунок.

Зворотня доставка використовується для фізичних осіб для отримання оплати на картку чи готівкою. Але ж у додатку можливо вказати тільки готівку тому що публічне API Нової Пошти не дозволяє передавати номер картки.

Що таке контроль оплати?2023-08-06T14:00:46+03:00

Колі замовлення відправляється накладеним платежом можливо отримати оплату на рухунок ФОП чи компанії.

Для цього потрібно заключити договорів про прийом платежів з компанією “Нова Пей”.

Де взяти ключ API Нової Пошти?2023-08-06T13:45:05+03:00
  • 1

    Потрібно зареєструватись на порталі Нова Пошта як юрособа

  • 2

    Перейдіть до розділу Налаштвання -> Безпека

  • 3

    У секції “Мої ключі API” створіть API ключ та скопіюйте його

  • 4

    У додатку “Нова Пошта” перейдіть до розділу “Авторизація”, вставте ключ та нажміть “Авторизувати”

Як включити автоматичне оформлення замовлення на доставку?2023-08-06T13:54:22+03:00
  • 1

    Вкажіть налаштування по замовчуванню у додатку у розділі “Налаштування”.

    Nova Poshta app parcel settings

  • 2

    Для кожного продукту чи варіанту продукту вкажіть пакування по замовчуванню

    Nova Poshta Shipping app product boxing

  • 3

    У додатку “Nova Poshta Shipping” перейдіть до розділу “Налаштування” та у секції “Режим створення посилок” ввімкніть “Автоматичний” режим

Поделиться ссылкой, выберите способ!

About the Author:

Go to Top