У кожного Продукту чи Товару має бути опис.
Мета опису: відповісти зацікавленим покупцям на важливі питання щодо продукту.
Принципи створення опису продукту: корисність для покупців та якісний SEO.
Правила створення опису:
Корисна інформація та Лаконічність
В описі необхідно використовувати тільки корисну інформацію для покупця. Повну інформацію про товар покупець може отримати завантаживши інструкцію з продукту.
Чітка структура опису
Експертний погляд
Інформація, який немає ніде.
Більше картинок, графіків, таблиць.
Використання SEO запитів
Для визначення списку ключових слів, за якими покупці шукають товар в інтернеті, зручно використовувати інструмент Google Keyword Planner.
За частотою пошуку пошукові запити поділяються на високочастотні, середньо- та низькочастотні.
Високочастотні запити загалом описують товар, на відміну низькочастотних запитів, яких конкретно описують товар.
При складанні опису продукту високочастотний запит включаємо перший і останній абзац.
Усередині опису товару поступово за текстом необхідно розподіляти високо-, середньо-і низькочастотні запити.