У кожного Продукту чи Товару має бути опис.

Мета опису: відповісти зацікавленим покупцям на важливі питання щодо продукту.

Принципи створення опису продукту: корисність для покупців та якісний SEO.

Правила створення опису:

  • Корисна інформація

  • Лаконічність в описі

  • Чітка структура опису

  • Експертний погляд

  • Використання SEO запитів

Корисна інформація та Лаконічність

В описі необхідно використовувати тільки корисну інформацію для покупця. Повну інформацію про товар покупець може отримати завантаживши інструкцію з продукту.

Чітка структура опису

  • Корисні властивості товару

  • Приклади використання товару у житті

  • Допомога у правильному виборі товару (наприклад, таблиця розмірів)

Експертний погляд

Інформація, який немає ніде.

Більше картинок, графіків, таблиць.

Використання SEO запитів

Для визначення списку ключових слів, за якими покупці шукають товар в інтернеті, зручно використовувати інструмент Google Keyword Planner.

За частотою пошуку пошукові запити поділяються на високочастотні, середньо- та низькочастотні.
Високочастотні запити загалом описують товар, на відміну низькочастотних запитів, яких конкретно описують товар.

При складанні опису продукту високочастотний запит включаємо перший і останній абзац.

Усередині опису товару поступово за текстом необхідно розподіляти високо-, середньо-і низькочастотні запити.