Нещодавно мій клієнт зіштовхнувся з проблемою отримання оповіщень (повідомлення про нове замовлення) Shopify в спам у всіх покупців магазину.
Оповіщення Shopify направлялися з адреси shopifyemail.com замість зазначеної в налаштуваннях корпоративної поштової скриньки.
Вирішення питання полягає в тому, щоб підтвердити право власності на домен, додавши кілька записів у DNS налаштування корпоративного домену.
В розділі налаштування пошти адмінки Shopify (Settings -> General – Contact information або /admin/settings/sender-email) вказано 4 CNAME записи, які потрібно додати в панелі управління домену вашого хостинг провайдера. Важливо наприкінці кожного значення вказати крапку.
На сайті Shopify розміщено інструкцію щодо вирішення проблеми з підтвердженням корпоративної поштової скриньки.